Gripande läsning

Det kittlar i magen, för en historia lever om i mej och vill bli berättad. Det är en fantastisk känsla, och jag kan bara hoppas att jag lyckas förmedla den till eventuella framtida läsare. Så där som författaren till boken Grottponnyn, som min dotter läste som åttaåring. Boken var så spännande att hon knappt stod ut, men också så att hon inte kunde sluta läsa. Jag var tvungen att ligga intill henne, så att hon kunde hålla hårt i min arm medan hon läste.

Så spännande skulle jag vilja skriva, hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Kat

Vännen, vännen jag fick samma besked.

Det MÅSTE gå på nåt vänster. Jag kan inte heller sälja köttfärs längre. Kan bara inte. kan inget annat än skriva.

kram Kat

2010-03-25 @ 21:05:27
URL: http://katarinagaddnas.blogspot.com
Postat av: Poetcarina

Ja, Kat. Det MÅSTE gå. Om så ingen annan erkänner oss, får vi lov att erkänna oss själva. Och varandra.

2010-03-26 @ 10:39:25
Postat av: Kat

Av någon förvirrad anledning kommenterade jag stip beskedet här, men du fattade ju ändå...

2010-03-27 @ 14:55:02
URL: http://katarinagaddnas.blogspot.com
Postat av: Poetcarina

;0)

2010-03-27 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0