Dagens outfit

Har inga snygga pics att lägga in här, men jag kan ju försöka berätta lite målande ...

På överkroppen: tjugo år gammalt nattlinne i obestämbar blå nyans, mycket skönare än snyggt. Lindrigt sagt.
Över nattlinnet min dekrock. Har ingen rökrock, men dekrocken är en mycket värmande motsvarighet. Lagom noppig. Strumpstoppning på framsidan, efter att hunden tog sej en rejäl tugga av rocken under några obevakade ögonblick.
Långkalsonger, skitbruna och sydda med svart tråd i grenen, där sömmen släppt.
Slafstofflor i grå ull, med stort hål bakpå höger häl.

Ingen makeup, men dock en vackert röd näsa efter många snytningar i hushållspapper. Påsar under ögonen.

Borde jag skämmas?

Jag tror inte det. I vilket fall som helst så orkar jag inte. Skämmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0