Ta-da-da-damm!

Jamenvisst, Åsa och Tom, är det Janet Frame som skrivit texten. Frank McCourt är ingen dålig gissning det heller, Isela. Frånsett att det är fel, då.

Åsa var först, pris kommer på posten!

Tom, ja, det är väl bästa bästa bästa tröstpriset att läsa lite Janet Frame, tycker jag.

Och de som inte läst henne kan ju ta och göra det, för hon är så fenomenalt bra. Läste någonstans att två nya översättningar kommer till hösten, och det är ju inte en dag för tidigt.

Mera Janet Fram till folket!

Kommentarer
Postat av: Åsa Lind

Å! Det här är den roligaste tävlingen jag vunnit på...ja, på så väldigt länge att jag inte kommer ihåg när jag sist var förstapristagare. Tack, Carina! Ja, och tack Janet Frame. Tack.

2011-01-17 @ 23:43:40
Postat av: Anonym

Grattis Åsa! Grattis, grattis!

2011-01-21 @ 06:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0