Rapport

08.00: Älsklingen kom uppvacklande i sovrummet, han vakade med vår nyopererade tax i natt. Frös.
08.15: Jag vacklade ner till taxen. Gav henne en värktablett och en prinskorv i pyttebitar. Hon försökte vifta på svansen.
08.30: Morgonte, två smörgåsar, läste ur boken Jag är inte galen.
08.45: Bar ut taxen i trädgården. Hon darrade och ville in igen.
08.50: Bar in taxen.
09.00: Yogade vid ett öppet fönster. Frös. Det var jätteskönt.
10.15: Hämtade posten och läste tidningarna.
11.00: Parkerade vid datorn.

och här sitter jag nu.

Som de där kartorna med en stor röd prick "Här är du nu", och varje gång svindlar det till i mej för en sekund;
hur vet de var jag är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0